×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

انجمن توسعه فرهنگی اجتماعی فین از خبرنگاران تجلیل کرد

مراسم نکوداشت روز خبرنگار و تجلیل از جمعی از خبرنگاران برگزار شد.عامرنیوز : مراسم نکوداشت روز خبرنگار و تجلیل از جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

در این مراسم که به همت انجمن توسعه فرهنگی اجتماعی فین برگزار شد رئیس هیئت مدیره انجمن از زحمات و تلاشهای بی شائبه اهالی قلم و رسانه تشکر و قدردانی کرد.

در این برنامه در خصوص مسائل اجتماعی، رسالت رسانه و موانع و مشکلات خبرنگاران صحبت و گفتگو شد.

محمدعلی خرمی مدیرمسئول مشکات آنلاین گفت خبرنگاران می توانند با قلم خود نقش مهمی در جریان سازی بسترهای فرهنگی، اجتماعی، عمرانی شهر داشته باشند و با هم افزایی و وحدت رویه در پیشرفت و آبادانی شهر موثر باشند.

همچنین محمد ملک آبادی مدیرمسئول پورتال خبری کاشان با اشاره به فعالت های متنوع انجمن در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … پیشنهاد داد تا در حوزه های تخصصی وارد شوند تا بتوانند به هدف و ایده آل خود برسند.

در ادامه خانم آسیه فخریه فعال رسانه ای کاشان از مشکلات موجود برای خبرنگاران گلایه کرد و خواستار خدمت خالصانه و اخلاق گرایی شد.

دکتر مهدی رسولی از فعالین رسانه ملی هرگونه جناح گرایی را مانع ادامه دادن فعالیت های هر انجمن و سمنی دانست.

در این برنامه از علیرضا شاه حمزه نیز به عنوان عکاس کاشانی بابت برگزیده شدن عکس ایشان از مراسم قالیشویان در جشنواره نرماندی فرانسه و کسب مدال طلا تقدیر و تشکر شد.

در پایان مصطفی کریمی گفت : خبرنگاران می توانند فعالیت های انجمن توسعه فرهنگی اجتماعی فین را نقد کنند تا مشکلات مرتفع گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.