×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امسال مراسم قالیشویان مشهد اردهال برگزار نمی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان گفت: با توجه به تکمیل نشدن روند واکسیناسون شهروندان و نگرانی از شیوع بیشتر ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم سنتی قالیشویان وجود ندارد.

عامرنیوز :عباسعلی قپانی پور با بیان اینکه عصر امروز نشستی با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان هیات های مذهبی منطقه فین کاشان در فرمانداری برگزار و  تصمیماتی در خصوص مراسم قالیشویان گرفته شد، گفت: با افرادی که از تصمیمات ستاد کرونا و  شورای تامین شهرستان را رعایت نکنند با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان افزود: مراسمی به مدت دو شب و حضور تعدادی از عزاداران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مشهد اردهال برگزار خواهد شد و عاشقان اهل بیت به ویژه حضرت سلطان علی بن امام محمدباقر (ع) می توانند به شکل مجازی از این مراسم بهره مندشوند.

 ایشان ضمن امیدواری برای پایان یافتن کرونا در سراسر مناطق کشور افزود: تمامی تلاش مدیران شهرستان تامین امنیت و سلامتی شهروندان کاشانی است که قصد عزیمت و حضور در مشهد اردهال را دارند و لازم است تا زمان فراهم شدن شرایط عادی و مناسب عزاداری در مشهد اردهال  مصوبات ابلاغی فرمانداری اجرایی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.