×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اقامتگاه ۲۵ واحدی در مشهد اردهال ساخته می شود

عملیات اجرایی یک طرح اقامتی با حضور فرماندار ویژه کاشان، سرپرست بخشداری نیاسر و تنی چند از مسولان شهرستان آغاز شد.

عامرنیو : در ششمین روز از هفته دولت طرح های عمران روستایی، کشاورزی و تامین آب شرب در بخش نیاسر به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی یک طرح اقامتی با حضور فرماندار ویژه کاشان، سرپرست بخشداری نیاسر و تنی چند از مسولان شهرستان آغاز شد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان مجتمع آبرسانی مشهد اردهال،آبرسانی مزارع روستای اسحاق‌آباد، کف فرش و بوستان کودک روستای علی‌آباد مشهد اردهال را از جمله این طرح ها برشمرد.

وی به اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریالی تخصیص یافته برای اجرای طرح آبرسانی مجتمع مشهد اردهال اشاره کرد و افزود: خط انتقال این طرح با ۵۱ کیلومتر لوله گذاری، سه مخزن ذخیره آب باحجم یک هزار و ۵۵۰مترمکعب و سه ایستگاه پمپاژ آب  را شامل می شود که با ظرفیت ۲۰ لیتر برثانیه، آب شرب سالم و پایدار ۵ هزار نفر اهالی ۹ روستا و همچنین حدود ۴۰ هزار نفر از زائران در آیین قالیشویان را تامین می کند.

وی از جلوگیری از هدر رفت آب و رفع مشکل تامین آب کشاورزی در روستای اسحاق آباد ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: برای اجرای طرح آبیاری کم‌فشار دشت بیشه پایین روستای اسحاق‌آباد ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال صرف شده که آب ۳۴ هکتار از مزارع و باغات را تامین می‌کند.

به گفته وی برای اجرای کف فرش و بوستان کودک روستای علی‌آباد مشهد اردهال نیز با مساحت ۵  هزار مترمربع افزون بر ۵ میلیارد ریال صرف شده است.

مرتضایی قهرودی به اهمیت تامین زیرساخت ها در پذیرش گردشگران و ارائه خدمات مطلوب به زائران آستان مقدس سلطان علی بن محمدباقر(ع) اشاره کرد و گفت: طرح ۲۵ واحدی اقامتگاه مشهد اردهال با هدف اسکان بخشی از زائرین و مجاورین در مشهد اردهال، با زیربنای ۷۵۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۳۸۰ مترمربع و اعتبار دولتی ۱۵ میلیارد ریال در سه طبقه ساخته می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.