×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۶ میلیارد ریال طرح عمرانی در قمصر کاشان

بیش از ۲۶ میلیارد ریال طرح عمرانی امروز به مناسبت روز روستا در بخش قمصر شهرستان کاشان افتتاح و یا اجرای آن آغاز شد.

عامرنیوز : محمدشریف زارعی فرماندار شهرستان کاشان ضمن گرامیداشت روز روستا اظهار داشت: امروز ۹ پروژه در روستاهای بخش قمصر از توابع شهرستان کاشان با حضور مسئولان افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

وی در تشریح جزئیات پروژه‌های افتتاح شده و کلنگ‌زنی شده افزود: نخستین پروژه پایش تصویری روستای قزاآن است که متولی آن دهیاری این روستا بوده و دو هزار و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه به آن تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان ابراز داشت: افتتاح آسفالت خیابان شهید شهید ایلچی روستای قزاآن نیز از جمله پروژه‌های افتتاح شده در این روز است که چهار میلیارد ریال ویژه این پروژه اعتبار هزینه شده است.

وی از کلنگ‌زنی ورزشگاه روستای قزاآن و کلنگ‌زنی تعریض جاده اصلی قزاآن به قمصر از توابع شهرستان کاشان با حضور مسئولان خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی طرح پایش تصویری روستای جوینان از توابع شهرستان کاشان نیز از دیگر پروژه‌های کلنگ‌زنی در این روز بود که دو هزار و ۲۰۰ میلیون ریال برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

زارعی از افتتاح پروژه سنگ‌فرش، پیاده‌روسازی، و دیوارکِشی مجاور خیابان اصلی روستای جوینان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه چهار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به خود اختصاص پیدا کرده است و کلنگ‌زنی پایش تصویری روستای قهرود نیز با چهار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از دیگر پروژه‌ها بود.

وی از افتتاح سنگ‌فرش و بهسازی معبر کوچه مسجد جامع  روستای قهرود از توابع شهرستان نطنز با اعتبار پنج میلیارد ریال خبر داد و تاکید کرد: افتتاح سنگ‌فرش، پیاده‌روسازی و اصلاح جوی آب روستای الزنگ با چهار میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این روز بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.