×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون آران و بیدگل

مرکز تجمیعی واکسیناسیون آران و بیدگل باحضور رئیس دانشگاه، معاون بهداشتی و مسئولین شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل امروز مورخ ۲۴/۶/۱۴۰۰ در سالن تربیت بدنی دانشگاه پیام نور این شهرستان افتتاح شد.

عامرنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم گفت: این مرکز با ظرفیت‌ پذیرش روزانه بیش از ۱۰۰۰ نفر جهت تزریق واکسن کووید ۱۹به بهره برداری رسید.

دکتر سید علیرضا مروجی، با اشاره به فعالیت دو مرکز واکسیناسیون تجمیعی در شهرستان آران و بیدگل افزود: هر چقدر میزان واکسیناسیون توسعه پیدا کند قطعا آمار بستری ها و مرگ و میر ناشی از کرونا کمتر خواهد شد و ما نیز به زعم خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی، از مردم این منطقه خواست تا برای حفظ سلامتی خود واکسیناسیون را در اولویت قرار دهند.

دکتر مروجی اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی این مجموعه، واکسیناسیون مردم در این بخش نیز با سرعت بیشتری انجام شود.

رئیس دانشگاه، با بیان اینکه کرونا مشکل حوزه سلامت نیست و یک مشکل اجتماعی است، گفت: همه در مقابله با این بحران در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل پای کار آمده اند و این افتخار بزرگی برای منطقه است.

وی، با بیان اینکه در این منطقه استقبال از تزریق واکسن برکت بیش از واکسن های دیگر است و این اعتماد به تولید داخلی غرور آفرین است، تصریح کرد: پوشش واکسیناسیون در منطقه کاشان، بالاتر از میانگین کشوری است.

شایان ذکر است: هم اکنون چهار مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در کاشان شامل سالن شهدای بسیج (خیابان بهشتی – خیابان سپاه)، پایگاه تجمیعی سبکبار (بلوار صنعت)، سالن رشد و تندرستی دانشگاه کاشان (انتهای خیابان طالقانی) و بیمارستان متینی (خیابان امیرکبیر) و دو مرکز تزریق تجمیعی واکسن کرونا در آران و بیدگل شامل خانه بازنشستگان امید (بلوار دکتر عظیمی – پارک شهید سلمانی) و سالن تربیت بدنی دانشگاه پیام نور (بلوار عاملی – بلوار دانشگاه) به مردم خدمات می دهند.

این مراکز در  دو نوبت صبح و بعدازظهر فعال هستند و از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۴ الی ۲۱ آماده پذیرش مراجعین از گروههای هدف برای انجام واکسیناسیون می باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.