×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ازدواج کوتی و موتی در تماشاخانه ماه

نمایش ازدواج کوتی و موتی در فرهنگسرای مهر به روی صحنه می رود.

به گزارش پایگاه خبری عامرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، فرهنگ سرای مهر از ۱۲ تا ۲۱ دی ماه میزبان نمایش”کوتی و موتی” به کارگردانی رضا رادبخت است.
این نمایش به نویسندگی بیژن مفید و با نقش آفرینی جمعی از هنرمندان تئاتر کاشان متشکل از رضا رادبخت ، بهداد مشایخی، علی سلیمانی، مجتبی اربابی، سجاد حمامی و الهام خراسانی با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از هنرمندان در اجرای روزانه تئاتر در تماشاخانه ماه فرهنگ سرای مهر به روی صحنه می رود.
“کوتی و موتی”دو خرگوش هستند که در جنگل با هم آشنا می شوند و پس از مدتی با آمد و رفت پدر و مادرها و بزرگ تر ها با هم عروسی می کند و قوم و خویش های دو طرف یعنی شیر و پلنگ و… نیز دعوت می شوند.
پرداختن به بحران کم آبی در کشور، کتاب خوانی و دروغگویی در جامعه در فضایی موزیکال و بسیار شاد این نمایش را به اثری ویژه تمامی مقاطع سنی تبدیل کرده است و تمامی مخاطبان از هر سن با آن ارتباط می گیرند.
این نمایش هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه ماه فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اجرا می شود و بهای بلیط آن ۱۵ هزار تومان است.
رضا رادبخت پیش از این نیز آثاری نظیر حسن کچل و فرشته، بزبز قندی، مروت نامه پهلوونی و نمایش چند ثانیه دموکراسی زیر نور ماه، حسن کچل و آق کوچولو، دونوکر و دوارباب، میرزا فرفره، الاغ و گنج پردردسر، گربه های اشرافی و… را برای دوستداران هنر نمایش در کاشان به روی صحنه برده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.