×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اختصاص مخارج پذیرایی مراسم عزاداری محرم به بیماران کرونایی

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با رایزنی این اداره با تعدادی از هیئات مذهبی در کاشان، مخارج پذیرایی مراسم عزاداری و نذورات شان، برای رفع نیازهای درمانی و رفاهی بیماران کرونایی اختصاص یافت.

عامرنیوز : دکتر فاطمه عطوف گفت : به طور مثال هیات متوسلین به ائمه بقیع (ع ) مسجد سلمان فارسی کاشان، تعداد دو دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۴۶۰ میلیون ریال جهت استفاده بیماران ترخیص شده کرونایی در منزل و همچنین مقداری مواد غذایی خشک به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه و به این بیماران هدیه کرده است.

وی، ضمن تقدیر از این اقدامات خداپسندانه از خیرین و افرادی که قصد تهیه و توزیع نذورات در ایام محرم و صفر را دارند دعوت کرد در این دوران بحرانی نذورات خود را به بیماران کرونایی اختصاص دهند.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه گفت: خیرین گرامی برای اهدای نذورات خود به بیماران می توانند در ساعات اداری با این اداره به شماره تلفن ۲۵-۵۵۴۴۳۰۲۲ داخلی ۳۲۴ و ۳۴۸ تماس بگیرند یا به آدرس این اداره واقع در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، میدان ۱۵ خرداد ابتدای خیابان اباذر مراجعه کنند.

خیرین عزیز همچنین می توانند نذورات خود را جهت توزیع بین بیماران به صورت نقدی  از طریق مبادی ذیل به حساب اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه واریز کنند:

شماره کارت:۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۰۷۱۰۹

شماره شبا: IR020130100000000061195753

شماره حساب:۶۱۱۹۵۷۵۳  نزد بانک رفاه شعبه مرکزی کاشان

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.