×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سرپرست منطقه چهار شهرداری کاشان از احداث زمین چمن مصنوعی در فین بزرگ خبرداد.

پایگاه خبری فین: سرپرست منطقه چهار شهرداری کاشان از آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در محله چهل دختران فین بزرگ خبر داد و گفت: اجرای این طرح به درخواست شهروندان و پیگیری و مشارکت معتمدین محلی آغاز شده است.
ابوالفضل ساروقیان با اشاره به اینکه احداث زمین چمن مصنوعی واقع در محله چهل دختران فین بزرگ در زمینی به مساحت ۲۷۰۰مترمربع در مرحله زیرسازی قرار دارد ابراز امیدواری کرد تا پایان مرداد ماه این پروژه به بهره برداری برسد.
سرپرست منطقه چهار شهرداری کاشان با تاکید بر اینکه این پروژه در راستای دسترسی ساکنین منطقه به فضاهای ورزشی و تامین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شروع شده است اظهار داشت: برای عملیات زیرسازی و محوطه سازی این پروژه بالغ بر ۹۶۲ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته و اعتبار مورد نیاز تا زمان تحویل قطعی افزون بر سه میلیارد ریال پیش بینی می شود.
ساروقیان در ادامه با اشاره به رویکرد شهرداری کاشان در خصوص بهره مندی از سرمایه های اجتماعی و معتمدین محلی در مناطق مختلف شهری از شهروندان درخواست کرد تا مسائل و مشکلات خود پیرامون مباحث مدیریت شهری را با هدف تحقق مشارکت مردم در مدیریت شهری در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته از طریق معتمدین محلی پیگیری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.