×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

احتمال افزایش شعبه های رای گیری در انتخابات امسال در کاشان

از شش ماه گذشته مقدمات اجرای انتخابات از جمله شرکت در جلسات آموزش و بررسی تجهیزات، تشکیل هیات اجرایی و ثبت نام ها انجام شده است.عامرنیوز :علی اکبر مرتضایی پیش از ظهر شنبه در دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه با توجه به اصول قانون اساسی تصمیمات کلان کشوری از طریق انتخابات انجام خواهد شد و مجموعه فرمانداری ها نیز مجری اجرای صحیح قانون انتخابات هستند، اظهار داشت: از شش ماه گذشته مقدمات اجرای انتخابات از جمله شرکت در جلسات آموزش و بررسی تجهیزات، تشکیل هیات اجرایی و ثبت نام ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه سعی کرده ایم انتخابات گذشته را آسیب شناسی کنیم، ابراز داشت: مجموعه فرمانداری موظف است بر اساس تقویم انتخابات فعالیت خود را انجام دهد.
رئیس شورای انتخابات شهرستان کاشان با بیان اینکه برای برگزاری پرشکوه انتخابات طی جلسات مختلفی با اقشار جامعه از قبیل اساتید دانشگاه ها، معتمدین، اصحاب رسانه و غیره از کمک و مشورت‌های فکری آنها استفاده شده است، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا پیش بینی افزایش شعبه های انتخابات را در کاشان داریم.

وی معتمدین را افراد مورد وثوق مردم، دارای تجربه و خوشنام در شهرستان نامید و افزود: با انتخاب هیات اجرایی توسط معتمدین، روند اجرای انتخابات توسط ایشان انجام می شود.
مرتضایی با اشاره به اینکه از بین معتمدین اعضای هیئت اجرایی انتخابات توسط خود آنها مشخص شده است، بیان داشت: مهمترین هدف ما به عنوان مجریان انتخابات و هیئت های اجرایی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای حفظ نظام است.
وی با بیان اینکه رای و نظر مردم برای ما مهم است، تاکید کرد: فارغ از اینکه چه کسی رای می آورد، مجموعه فرمانداری به عنوان مجری انتخابات اصل را بر مبنای بی طر۱۲فی و برگزاری انتخابات سالم گذاشته است.

دبیر شورای انتخابات شهرستان کاشان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در مجموع ۲۶۷ نفر برای انتخابات شورای شهرهای شهرستان کاشان ثبت نام کرده اند، افزود: از این بین ۳۹ نفر برای حضور در صحنه پارلمان شهری شهرهای شهرستان کاشان توسط مردم انتخاب می شوند.
علیرضا قطبی با بیان اینکه ثبت نام برای انتخابات روستاها نیز در شهرستان کاشان از ۱۶ فروردین آغاز می شود، گفت: از مجموع داوطلبین ثبت نام شده برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای شهرستان کاشان ۶درصد زن و ۹۴ درصد مرد هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.