×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آغاز واکسیناسیون فعالین گردشگری شهرستان کاشان

معاون مدیرکل و رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشان از آغاز واکسیناسیون جامعه گردشگری این شهرستان خبر داد.

عامرنیوز: مهران سرمدیان اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و همکاری مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مدیران و کارکنان و فعالین صنعت گردشگری در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گرفتند.

وی افزود: از آنجا که این شهرستان یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور بوده و تقاضای زیادی از سوی گردشگران برای حضور در این منطقه وجود دارد و به دلیل تردد مسافران و گردشگران در مراکز گردشگری، این جامعه بیشتر در معرض بیماری و آسیب کرونا قرار داشته و در راستای پیشگیری و نیز آماده سازی مراکز با توجه به اهمیت سلامت هموطنان با واکسیناسیون فعالین گردشگری در حال انجام است..

ناصحی پور معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان نیز افزود: واکسیناسیون جامعه گردشگری شامل مدیران و کارکنان مجتمع‌های گردشگری، مراکز اقامتی و پذیرایی شامل هتل، مهمانپذیر، خانه مسافر، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری شهرستان می باشد.
وی افزود:این واکسیناسیون از روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه آغاز شده و ظرف ۳ روز تمامی فعالین مربوطه واکسینه خواهند شد.
در حال حاضر در شهرستان کاشان بالغ بر ۸۰۰ نفر در  ۱۰۵ واحد گردشگری ، مشغول فعالیت بوده واین موسسات  با ظرفیت ۵۰ درصد به ارائه خدمات به گردشگران می پردازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.