×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آغاز عملیات ساختمانی پایگاه اورژانس ۱۱۵

به همت خیر سلامت، عملیات احداث ساختمانی پایگاه اورژانس ۱۱۵ (در محدوده خیابان شهید بهشتی) در سالن اجتماعات مجمع خیرین سلامت برگزار شد.

عامرنیوز : دکتر سید علیرضا مروجی در این مراسم، ضمن تبریک عید سعید مبعث، از خدمات ارزشمند خیرین سلامت به ویژه خیر بزرگوار حاج آقا محمد پیروزان تقدیر و تشکر کرد و گفت: این ساختمان در زیربنای به متراژ ۲۲۰ متر مربع احداث خواهد شد.

رئیس دانشگاه، مهم ترین سرمایه دانشگاه را اعتماد خیرین برشمرد و اظهار داشت: قدمت کار خیر در منطقه و اعتماد خیرین به دانشگاه علوم پزشکی نشان از فهم و درک بالای خیرین منطقه است.

دکتر مروجی، حضور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز و رئیس اداره بهزیستی کاشان را نشان دهنده اعتقاد به این موضوع دانست که هرگونه فعالیتی در زمینه امور اجتماعی مثل ساخت مدرسه، فقر زدایی، کارآفرینی و… زمینه ساز ارتقای سلامت جامعه است و از دیدگاه دانشگاه علوم پزشکی همه این افراد خیر سلامت محسوب می شوند.

رئیس دانشگاه، در ادامه به جایگاه و شرح وظایف اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت در دانشگاه پرداخت و یادآور شد: یکی از وظایف اصلی این اداره ساماندهی  فعالیت های حوزه اجتماعی و خیرین سلامت  تحت نظر حوزه ریاست دانشگاه و با توجه به اهتمام وزیر بهداشت می باشد.

رییس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه نیز در ادامه نشست، از حمایت دانشگاه در حوزه خیرین سلامت تقدیر و تشکر کرد.

دکتر فاطمه عطوف، پایگاه اورژانس ۱۱۵ را جزء نیازهای اولیه بخش درمان دانشگاه عنوان کرد و گفت: وجود پایگاه های اورژانس در راستای ارائه خدمات  درمانی مناسب و به موقع ضرروی است.

وی به اهمیت و ضرورت اورژانس ۱۱۵ اشاره کرد و اظهار داشت: کمک به نیازمندترین اشخاص از نظر دریافت خدمات درمانی مهم ترین وظیفه این واحد می باشد.

 لازم به ذکر است: همچنین در پایان این مراسم، از زحمات خیر بزرگوار حاج آقا محمد پیروزان، حاج محمد کتابچی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز و دکتر حسین نیک زاد مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشان به عنوان بازوی نیرومند در کنار دانشگاه، تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.