×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آغاز بستری بیماران کرونایی در بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل، از آغاز بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران وبیدگل خبر داد.

عامرنیوز: دکتر اعظم باقری گفت: در پی تکمیل ظرفیت وحجم زیاد مراجعه بیماران نیازمند بستری به بیمارستان سیدالشهدا (ع) به عنوان تنها بیمارستان ریفرال کرونا این شهرستان، بیمارستان ثامن الحجج (ع)  نیز برای بستری بیماران مبتلا به کرونا تخصیص یافت.

 وی افزود: اگرچه کمتر از ۲۴ ساعت از پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان می گذرد بخش بستری اورژانس بیمارستان با پذیرش ۱۱ بیمار تکمیل و دو بخش بستری دیگر برای پذیرش افزایش بار احتمالی بیماران آماده سازی شده است.

دکتر باقری تصریح کرد: طبقه اول این بیمارستان صرفا به خدمات بستری زنان، زایمان و نوزادان اختصاص دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه در این شهرستان، همچنان میزان بستری‌ها بیش از موارد سرپایی است، بیان کرد: روزانه ۱۰ الی ۲۰ بیمار جدید بستری و ۱۵ تا ۲۰ بیمار ترخیص می‌شوند.

دکتر باقری ادامه داد: در حال حاضر در مجموع ۱۳۵ بیمار در حوزه این شبکه در بیمارستان‌ها بستری هستند که از این تعداد ، ۵ بیمار در ICU بستری‌اند.

ایشان یادآور شد: این اقدام با حمایتهای مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کاشان در طی هفته های اخیر در تامین منابع و تجهیزات مورد نظر حاصل شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.