برپایی رویداد رسانه‌ای نهج البلاغه به روایت تصویر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

رویداد رسانه‌ای نهج البلاغه با عنوان بچه های غدیر، جمعه ۱ مرداد ماه در کاشان برگزار شد.

عامرنیوز :در این رویداد که به میزبانی موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان و با همکاری قرارگاه رسانه ای شهید آوینی سپاه پاسداران به مناسبت عید غدیر برگزار شد، نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله در دو مقطع متوسطه، با بهره گیری از رهنمودهای محتوایی حافظان نهج البلاغه به تولید آثار فاخر پرداخته و در مواردی نیز فنون تخصصی قالب های رسانه‌‌ای را فرا گرفتند.

در پایان این رویداد طی یک اتفاق ناب بیش‌ از نیمی از حکمت های نهج البلاغه بصورت یک کتاب مصور در قالب عکس‌نوشته (photo comment) توسط نوجوانان تولید شد.

این تجمع کم نظیر اصحاب حق و حقیقت نوجوانان دختر و پسر که در پرتوی جلوات امیر کلام شکل گرفت، توجه اشخاص زیادی را از جمله مسئولان شهری، اداری، نظامی، فرهنگی و اجتماعی کاشان را جلب کرد و حضور آن ها را نیز به همراه داشت که از جمله آنها می‌توان به ریاست محترم اداره فرهنگ وارشاد کاشان، ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی، فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج صاحب الزمان سپاه، مدیریت محترم سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری وتعدادی دیگر از مسئولین شهری اشاره کرد.

لازم به ذکر است حضور هنرمندان عزیز در حاشیه این رویداد منتج به تولید محتوای طراحی های سیاه قلم، رنگ روغن، خطاطی، تذهیب نگاری، آبرنگ و… با موضوعات مرتبط با شعائر علوی در پایتخت نهج البلاغه شد.

بیش از ۳۰ گروه از دانش آموزان به رقابت فرهنگی رسانه‌ای پرداختند که حضور و ارادت خالصانه و صادقانه ایشان، تعامل با حافظان کل قرآن و کل نهج‌البلاغه و هنرمندان موجب انس بیش از پیش با کلام مولا علی علیه السلام و منجر به تولیدات رسانه ای با موضوع نهج البلاغه در قالب های مختلف شد.

اجرای گروه تواشیح صراط کاشان و تجلیل از خادمین رسانه ای از دیگر بخش های این رویداد بود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.